Vandaag geweest en wat een fijne ervaring. Binnenkort weer terug voor mijn 3d echo.
Geslachtsecho gehad vandaag. Super vriendelijk en lief personeel! Ondanks dat het een onbekend gezicht voor me was voelde ik me helemaal op me gemak💙
Geweldige ervaring! Gelukkig nog een mooi beeld kunnen krijgen van onze kleine ondanks dat hij niet zo mee wilde werken.
Onwijs bedankt!
Perfect
Het was heel fijn en ook fijn dat er vriendinnen mee mochten!
Neemt echt de tijd en is super vriendelijk en aardig
Wij wouden graag een extra echo om onze kleine man te zien. Het inplannen van de echo ging heel gemakkelijk online en kon zelfs nog op zo kort termijn dat wij hem gisteren pas gepland hebben en vandaag al terecht konden op Hemelvaartsdag zelfs. We werden super vriendelijk ontvangen en zijn heel goed geholpen. We hebben fijn naar onze kleine man kunnen kijken in een hele rustige aangename sfeer. Bedankt en wij komen zeker nog eens terug.
Really nice place :) recommend ❤️
Super fijne praktijk en lieve vrouw! wij zijn mega blij met de mooie 3d beelden van ons kleintje :)