5.0
gebaseerd op 319 reviews

Hele mooie foto’s meegekregen. En ze neemt echt de tijd voor je.

Gwendolyn - 3 maanden geleden

Was supper leuk ik zal weer lans komen voor mijn 26 week egoo

Rianne - 3 maanden geleden

Fijn bezoek, rustig, duidelijke uitleg en supervriendelijk.

Annemieke - 3 maanden geleden

Weer een geweldige ervaring. We hebben een waanzinnige geslachtsbepaling gehad.

Over een aantal weken komen wij zeker nog een keer terug voor de 3d echo!

Tabitha - 3 maanden geleden

Erg vriendelijke en aangenaam vrouw. Geduldig en zorgvuldig. Deed haar uiterste best om de beste beelden te maken voor ons ook als baby niet mee wou werken. 10/10 ervaren

Denise - 3 maanden geleden

Wij zijn vamorgen geweest voor geslachtsbepaling .
Net zoals bij ons 1e kindje een zeer goede ervaring.
Denise is vrolijk en vriendelijk! Wij raden deze plek zeker aan!!
Bedankt Denise!!

Anne - 4 maanden geleden
Fleur - 4 maanden geleden

Heel leuk gedaan, prettige ontvangst, er werd ruim de tijd voor je genomen, en lief personeel.

Yvie - 4 maanden geleden

Super leuke en fijne ervaring hier gehad!! Ik ga hier zeker nog een keer heen!

Danique - 4 maanden geleden

Satish en Quyen

We zijn heel erg tevreden met onze pret echo’s. Duidelijke uitleg en mooie beelden en foto gekregen, kantoor is ook heel mooi en rustgevend. Dus wij geven een dikke 10 aan jullie 🫰🫰

Satish - 4 maanden geleden